ProjektStöd

Förbättringsåtgärder på arena Torvallen IP

Föreningen skapar glädje, kamratskap och engagemang

Genom projektet, som finansieras av Leader Sjö, Skog & Fjäll, vill vi bredda vår verksamhet till att inkludera fler målgrupper än idag. Idrottsplatsen Torvallen har länge tjänat som en mötesplats i bygden. Syftet med projektet är att kunna ta emot fler målgrupper. Därför behöver anläggningen nu anpassas efter dagens högt ställda säkerhetskrav. Projektet gör föreningslivet säkert både socialt, ekonomiskt och ekologiskt hållbart.

Föreningens anläggning är öppen för alla att idrotta på, vilket skapar stora möjligheter till då den ligger nära socialt utsatta områden. Idrottsplatsen kan ta emot ett stort antal aktiva och besökare både för träning, spontanidrott och evenemang.

Leader Sjö, Skog & Fjäll
sjoskogfjall.se

Ledarutveckling inom Ope IF

Utan ledare inga lag!

Vi är tacksamma över att få stöttning av Sparbanksstiftelsen Jämtland till vårt projekt kring Ledarutveckling. Genom att anlita utvecklingcoach Henrik Lundqvist, kan vi växla upp det arbete som vi vill göra kring våra ledare.