Ope IFs organisation

Styrelsen i Ope IF 2024

Jessica Thylin – ordförande

Jag gör nu mitt andra år som ordförande. Jag har även varit ledare och förälder i föreningen i ca 17 år. Drivet för mig i föreningsstyrelsen är att möjliggöra så att alla, från barn till seniorer ska få de bästa förutsättningarna att träna och spela fotboll.

Bild Saknas –  Anna – Karin Broström – vice ordförande

Jag arbetar hos Know It. Jag har spelat och även dömt fotboll, har och har haft diverse förtroendeuppdrag inom J/H FF samt disciplinnämnden. Jag vill bidra till utvecklingen av föreningen samt fokusera på fotbollsfrågorna.

Hanna Brandén – kassör

Jag fick rollen som kassör i styrelsen 2023. Jag har jobbat på redovisningsbyrå i 9 år, är auktoriserad redovisningskonsult och certifierad affärsrådgivare via SRF. Jag är lösningsfokuserad och vill med mitt engagemang hjälpa föreningen med ekonomiskt smarta lösningar!

Bild Saknas –

Mona Thorsson – sekreterare

Jag arbetar hos Lantbrukarnas Riksförbund med kommunikation, medlem & organisationsutveckling. Jag bor i Torvalla BY och har sedan späd ålder arbetat ideellt åt Ope IF. Med mitt engagemang i styrelsen vill jag arbeta med föreningens utveckling, medlem och kommunikationsfrågor.

Rickard Edfeldt –Jag jobbar som Bid manager på Iron Mountain. Jag har tidigare varit engagerad i Alsens IF innan jag flyttade till Östersund. Jag är Opeförälder, har barn som spelar in P17. Ledordet för mig är; Idrotten fostrar våra ungar!

Jimmy Anjevall – Arbetar åt Persson Invest. Jag är en inbiten ”Ope-it” sedan barnsben. Jag har haft olika uppdrag såsom, spelare, tränare och ledaruppdrag (har även tränat Ope:s herrlag). Jag vill fokusera på kärnverksamheten, dvs fotbollen. Ope IF ska vara en förening för alla!

Per Ödmark – Jag är en Odensalabo som arbetar med HR & kommunikation på ett norskt företag. Jag brinner för rörelse & hälsa bland barn/ungdomar och vill jobba långsiktigt med att skapa en trygg organisation.

Verksamhetens ansikten

Maud Stålhandske – Verksamhetschef

Jag bor numera på landet i Börön och tar vara på naturens lugn därhemma. Kanske bra att bo så, med tanke på hur mycket jag gillar att jobba! Jag tycker om logistik, ordning, utveckling och resultat, bra egenskapaer i detta stora skepp. Det jag gör ofta är att SKRATTA! Humorn är en viktig ingrediens, det vet alla som är i min närvaro.

Pär Svens – Sportchef

Therese Bye – Ekonomi